10 februari 2010

Ciao vänner! Gick hem tidigare idag av någon anledning. Kände helt enkelt inte för att vara kvar i skolan, jag har för mycket att tänka på just nu. När jag kom in låg mamma och sov i min säng med en av mina gamla nallar i famnen, som jag inte har sett på flera år...

Just nu sitter jag inne på mitt rum. Väggarna här inne är rosa med små cerisa fjärilar, Danielle retar mig alltid för det, men jag fick inte välja nya tapeter när vi flyttade hit eftersom det inte var några skador på tapeterna... jag känner dock att jag är lite för gammal för klarrosa tapeter med fjärilar på... men det tar inte hyresvärden hänsyn till ;)

Mitt rum är precis bredvid vardagsrummet, och där sitter Oliver med tre kompisar och spelar Guitar hero och äter fet, stinkande pizza (de städar aldrig upp efter sig, så det får ju jag göra sen, eftersom Oliver går ut och mamma inte orkar), och så "sjunger" de med i låtarna... det låter förjävligt när Oliver och två av hans kompisar sjunger, men en av dem (som jag tror är med i ett band) sjunger hyfsat bra. Jag försöker överrösta dem med min egen favoritmusik... mina hörlurar är dock inte superbra, så jag hör bara i ena örat... jag blir så trött!

Ikväll ska jag i alla fall hem till min Danielle och för filmkväll! Felicia och Erika kommer också, så det ska bli jättemysigt! Danielle väljer filmer idag, så vi andra har ingen aning om vad vi ska se... Dani har lite konstig smak på filmer, haha!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: Hahaha skitbra, Cherie! (Älskar ditt namn!!)

2010-02-14 @ 20:44:01
URL: http://tribecas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0